Komentáře

čtvrtek 4. prosince 2008

První český finanční rozcestník

Před 4 měsíci jsem vytvořil Kudykam a důvody vzniku jsem popsal zde. Po 4 měsících jste jej navštívili již 4.000 krát a tak věřím, že ta stránka je užitečná.

Upozorňuji, že nejsem programátor, ale pouhý uživatel internetu a tak je Kudykam tak jednoduchý, jak jen může být. Web byl vytvořen v blogovacím systému Blogger.com a jeho vytvoření mi zabralo cca 10 hodin.

K čemu je ta stránka dobrá? Osobně s Kudykamem začínám každý pracovní den. Nikoho jistě nepřekvapím, když napíši, že první věc, kterou ráno udělám sotva pár minut po probuzení je ta, že projíždím hlavní finanční servery (tuzemské i zahraniční) a dívám se, co se událo posledních pár hodin.
V Kudykamu tedy prohlížím sekci zpravodajství a beru to podle abecedy. Nemusím nic složitě vyhledávat. Nemám strach, že na něco zapomenu. Navíc si již přesně pamatuji, kde co je.
I kdyby ta stránka splnila pouze tuto jedinou funkci, stálo to za námahu.

Za těch pár měsíců jsem zjistil, že vy, návštěvníci, nejvíce "klikáte" na servery ze sekcí: zpravodajství (1.) a začátečníci (7.).

Děkuji vám všem, kteří jste mi dali tipy na vaše oblíbené portály. Řadu z nich jsem viděl poprvé v životě a téměř všechny jsem do Kudykamu již zařadil. Přidáte se s tipy i vy ostatní? Napište mi vaše tipy buď do komentáře a nebo na email: akcie-komodity@seznam.cz.

Pokud sami provozujete web či blog o financích či investování, dejte mi také vědět. Zařadím jej do seznamu.

Firebull navrhoval, abychom vytvořili diskusní místo, kam by uživatelé uváděli svoje oblíbené finanční odkazy i s krátkým popisem o co jde a proč je to zajímavé. Určitě má každý nějaká zajímavá místa a takto by si je mohl rozšířit bez toho, aby na ně zdlouhavě náhodně přicházel browsingem. Skvělý nápad!

Vaše komentáře k jednotlivým serverům jsem již začal publikovat na Kudykamu v sekci dejte nám tip.

Máte nějaké další nápady jak Kudykam vylepšit? Co doplnit či změnit? Neváhejte a pište.


Přidat.eu záložku

1 komentář:

michal řekl(a)...

Super. Mě ten váš blog Kudy kam fakt baví. Teď se zrovna rozhoduji, za jsou pro mě cesta investice do nemovitostí, nebo spíš do nějakého levnějšího instrumentu jako jsou dluhopisy a musím teda říct, že to máte fakt dobře popsané a dá se z toho vyčíst, že pokud má člověk hodně peněz, tak jsou ty nemovitosti fakt lepší. :)

Abeceda podnikání a investování Akcie Akcie CZ Akcie online! AKCIE KOMODITY FOREX * Dr.Jan Hýsek Aktuální seznam pojišťoven a seznam zdravotních pojišťoven najdete na seznamu www stránek Burza online! Byznys magazín tedy podnikání, investice, internet, osobní rozvoj a lidé Finance on-line! Finanční fórum Hedge fondy se snaží o absolutní výnos nezávislý na obecném ekonomickém vývoji a vývoji kapitálových trhů Hledáte investora či projekt k investování? Obojí najdete na Investoři.net How to invest in stocks for the beginner - http://www.stocks-commodities.eu/news/how-to-invest-peaks-and-valleys/ Chcete prodat či koupit firmu? Hledáte investora pro váš projekt? Vše najdete na Investoři.net iAkcie Investování pro začátečníky Jak vydělat peníze na burze Komodity pro začátečníky Magazín pro Muže Otázky a odpovědi v oblasti finance, investice, podnikání a internet Poradce Seznam www Volby WarrenBuffett.cz - aneb jak vydělat na burze miliony Zajímáte se o to, které jsou nejlepší firmy v ČR a EU? Sledujte Top Firmy! Zprávy online! Mini Oční lékař a jeho oční poradna